تبلیغات

آگاهی درباره محصولات یک برند برای توسعه جایگاه است که در بین بازار و فروش بیشتر نسبت به محصولات مشابه مورد استفاده قرار میگیرد .در واقع هدف از تبلیغات تشویق مردم از خرید آن محصول یا خدمات آن شرکت هاست. برند سازی با انجام تبلیغات محصول بازار رقیب را از آن خود می کند و توسعه میدهد، همچنین برند سازی سبب میگردد تا اذهان عمومی، بیشتر جذب شوند

تبلیغات چاپی

تبلیغات محیطی

تبلیغات رسانه ای

تبلیغات بر پایه مدیا

تبلیغات بر پایه عکس و فیلم

کمپین تبلیغاتی چیست؟

کمپین تبلیغاتی کلمه ای که امروزه از زبان بسیای از فراد یا سازمان ها شنیده اید .
کمپین های تبلیغاتی به این معناست که مجموعه ای از کار های تبلیغاتی گسترده است که قبل از تعیین هر چیزی هرف بلند مدت خود را مشخص می کنند تا بتوانند مخاطبین خود را جذب کنند و با برنامه ریزی دقیق و دوره زمانی مناسب و بوجه خوب برای ارسال هدف و مخاطبین بیشتر برای خرید محصولات خود صورت می گیرد .

اهمیت ارتباطات در کمپین تبلیغات

پیامی که از کمپین ها منتقل می شود. یکی از موضوعات مهم و اصلی کمپین هاست. پیامی که منتقل می شود باید شفاف و بدون دوز کلک ، واضح و طبیعی باشد به نظر کاربران ارسال پیام راحت و آسان باشد اما در واقعیت این طوری نیست باید تمامی نکات کوتاه و جمله بندی درستی داشته باشد که شاید برای خواننده چالش بر انگیزه باشد.

هدف کمپین های تبلیغاتی در بازار چیست؟

کمپین‌های تبلیغاتی هدف‌های بلند مدت و کوتاه مدت متفاوتی رو دنبال می‌کنند. شاید یک‌بار هدف کمپین، افزایش فروش یک برند باشد، و یا یک‌ بار افزایش فروش خدمات خاص و یا شاید فقط هدف بعضی از شرکت ها برندسازی و افزایش آگاهی مشتریان از نام آن کالا که به تازه پا در صحنه رقابت با رقیبان خود در بازار گذاشته است.

01

 تبلیغات چاپی

(Print Advertising)

اولین آگهی چاپی در انگلستان در سال 1472 منتشر شد. از آن زمان، این نوع تبلیغات در روزنامه‌ها، مجلات، بروشورها، بیلبوردها، آگهی‌ها و روش‌های قابل حمل مشابه برای انتقال پیام یک برند به کاربر نهایی ایده‌آل در دسترس قرار گرفت. در این روش تبلیغاتی، تبلیغ‌کننده به ناشر پول می‌دهد تا تبلیغ خود را در نشریه درج کند. یکی از نکات منفی تبلیغات در چار چوب های چاپی برخلاف رسانه‌های دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ)، به شکل دقیق قابل ارزیابی و اندازه‌گیری نیست.

02

تبلیغات محیطی

(Out Door Advertising) 

به تبلیغاتی گفته می‌شود که مخاطبان را اصطلاحا در خارج محیط زندگی فرد یا محیط‌ عمومی هدف قرار می‌دهد. مردم بیش از 70 % از زمان زندگی خود را در خارج از خانه سپری می کنند. در نتیجه در نگاه اول تبلیغات محیطی هستند. بنابراین‌ می‌توان نتیجه گرفت تبلیغات محیطی یکی از مهم‌ترین محیط های تبلیغاتی برای برندها شرکت ، جهت هدف قرار دادن طیف زیادی از مخاطبان هستند.

03

تبلیغات رسانه ای

(Broadcast Advertising)

فیلم های تبلیغاتی کوتاهی هستند که توسط برند های مختلف شرکت ها و سازمان‌های مختلف برای پخش در شبکه‌های تلویزیونی و شبکه خانگی و…ساخته می‌شوند تا مخاطبان یا مشتریان برنامه‌های تلویزیونی مختلف را با برند شرکت، محصولات و خدمات خود آن شرکت آشنا کنند. با گذر زمان و با شروع کار تلویزیون‌های آنلاین تغییرات بسزایی زیادی پیدا کرده‌اند در ادامه به آن میپردازیم.
تبلیغات تلویزیونی معمولاً نه همه آن ها بینندگان بسیار بالایی نسبت به خود دارند و امکان دسترسی به تعداد زیادی از مشتریان را با استفاده از محتوای رسانه‌ای ایجاد می‌کنند. این تبلیغات معمولاً هزینه‌های بسیار زیادی دارند، مخاطبان می‌توانند آن‌ها را رد کنند یا هم نادیده نمی گیرند و امکان هدف‌گذاری دقیق برای مشتریان در آن‌ تبلیغ وجود ندارد. اما تبلیغات دیجیتال در تلویزیون‌های اینترنتی این اشکال‌ها را برطرف کرده‌اند.

04

تبلیغات بر پایه مدیا

(Social Media Advertising)

تبلیغات رسانه های اجتماعی یا سوشال مدیا نوعی بازاریابی دیجیتال است که در شبکه های اجتماعی همانند فیس بوک، توییتر و اینستاگرام و…… برای تبلیغات محتوای شما از مخاطبان هدف شما استفاده می کند. تبلیغات رسانه های اجتماعی راهی سریع و مطمئن برای ارتباط با فروشنده و خریداران، تقویت کمپین های بازاریابی شماست.با استفاده از منابع مختلف دیتا، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند مخاطبان و مشتریان خود را بیش از حد هدف قرار دهند و محتوای شخصی‌سازی‌شده را بر اساس مخاطب‌ شناسی و رفتار آن ها ارائه می دهند.
هنگامی که یک شرکت در رسانه های اجتماعی، برند خود را به مخاطب معرفی می کند، تبلیغ کنندگان ممکن است تعاملات و تبدیل های بیشتری را ببینند. تبلیغات رسانه های اجتماعی نیز مقرون به صرفه هستند و توانایی بالایی را ارائه می دهند. اگر می خواهید به سرعت به بازارهای رقابتی جدید برسید، تبلیغات اجتماعی ضروری است. شرکت‌های بیشتر و بیشتر از جمله برندهای با عملکرد برتر جهان از تبلیغات رسانه‌های اجتماعی برای رشد شرکت‌های خود و دسترسی به مشتریان جدید استفاده می‌کنند. برای همگام شدن با رقبا، مهم است که بدانید این تبلیغات چگونه کار می کنند و چگونه می توانند برای شرکت شما مفید باشند.

روش های مختلف تبلیغات عبارت اند از

Learn

Want to Learn How to Read?

Testimonial

Happy Clients

Cameron Mullins

blog

Daily Tarot Resources